Sunday, June 27, 2010

මතකයන්..

කාටවත් පුලුවනිද කාගෙවත් මතකයන් සොරාගන්න..
සමහරුන්ට අනුව නම් පුළුවනි... ඒත් සමහරු කියන්නේ කාගෙවත් මතක සොරාගන්න තරම් කාටවත් ශක්තියක් නෑ කියල. මිනිස්සු මට චෝදනා කරනවා මම මතකයන් සොරාගන්නියක් කියල. ඇත්තද ඒක..  මම විටින් විට මිනිස්සුන්ගෙ ජීවිතවලට එබිලා බලල ඒ ජීවිතවල තියෙන ලස්සනම මතක සොරාගන්නවලු.

හොරකම කියන්නේ අනුන්ගෙ දෙයක් අවසරයකින් තොරව තමන්ගෙ කරගන්න එක. මගෙ ජීවිතේට විටින් විට මිනිස්සු විවිධ චරිත විදියට ඇතුළු වෙනවා. නෑදෑයෝ, යාළුවො, ගුරුවරු, නාඳුනන්නෝ... මේ හැමෝම මොකක්හරි මතකයක් මගෙ ළඟ පරිස්සමට තියල මගෙ ජීවිතෙන් ඈත් වෙලා යනවා. සමහර මතක හ‍රිම ආදරණීයයි, සමහර ඒවා නිසා දුක හිතෙනවා, සමහර ඒවා ජුගුප්සාජනකයි. මගෙ කැමැත්තෙන් වගේම මගෙ අකමැත්තෙනුත් මගෙ ළඟ මතක ඉතුරු කරලා යනවා. ඒ හැම මතකයක්ම මම පරිස්සමට අරන් තියනවා, ඉල්ලුවොත් ආපහු දෙන්න. ඒත් මගෙ ජීවිතෙන් ඇත් වෙලා ගිය කවුරුවත් ඒ මතකයන් ගන්නවත් ආපහු ආවෙ නෑ, කවදාවත්ම.

ඉතින්, දැන් මගෙ ළඟ මතකයන් මහා ගොඩක් එකතු වෙලා. ඉතුරු වෙලා තියෙන්නෙත් ඒ මතකයන්ම විතරයි. මම මතකයන් එකතු කරන්නියක් වෙලා..
ඒත් මම මතකයන් සොරාගන්නියක්ද..? 

1 comment: